irenehuijbers.reismee.nl

De laatste weekjes

Sinds mijn laatste verhaal zijn er geen heel geweldig spannende dingen meer gebeurd. Ons mam, tante Nellie en tante Jeanne zijn een paar daagjes langs gekomen, we hebben Arundel Castle bezocht, over de witte kliffen The seven sisters, gewandeld en daarna ben ik met ze mee naar Nederland gegaan omdat ik paasvakantie had. Thuis ook een hele leuke week gehad en al mn vriendinnetjes en familie weer gezien. Daarna moest ik toch weer terug voor de laatste maandjes.


In deze maandjes heb ik mijn fotografie en mijn geschiedenis examens gemaakt, Engels CAE had ik voor pasen al afgerond met een B! Ik heb een redelijk gevoel over de examens en ik krijg in Augustus de resultaten. Verder hebben we nog vaak lekker gewandeld, 1x naar Halnaker Mill, een Nederlandse molen op een hoge heuvel met een super uitzicht en 1x naar de haven van Chichester langs het kanaal af. Ook ben ik nog naar het New Forest National Park vlakbij Southampton geweest. Dit is een natuurreservaat met veel bos en heide en wilde ponies! Ze waren helaas niet genoeg aan mensen gewend om dichtbij genoeg te komen dus dat deden we maar niet. Ook had het veel geregend de dagen ervoor dus de paden waren lekker modderig haha, maar ik met mn wandelschoenen en wat ze hier zeggen 'boerse afkomst' had daar geen problemen mee haha.


Nu is het toch echt bijna tijd om te vertrekken, ik heb voor volgende week nog een dagje London staan en de laatste dinsdag gaan we met zijn allen nog een keer lekker uit eten. De 12e komen ons pap en mam me met de auto ophalen en de 15e rijden we naar huis en moet ik deze geweldige ervaring afsluiten en staat me thuis een nieuw avontuur te wachten, ik ga volgend jaar de opleiding Leraar Engels studeren, de locatie hangt nog af tussen Utrecht en Tilburg maar ik heb er nu al zin in! Nu ga ik nog even genieten van het zonnetje die de laatste weken toch iets vaker tevoorschijn komt.


See you in 2 weeks! Hugs and kisses

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!