irenehuijbers.reismee.nl

2014!

Het is al weer even geleden dat ik iets heb geschreven dus het wordt weer tijd.


Sinds mijn laatste verhaal is er weer veel gebeurd. We zijn naar Oxford geweest! Daar heb ik allerlei Harry Potter locaties gezien en natuurlijk de vele Universiteiten, hele mooie stad maar het was wel regenachtig en koud! Eind November heb ik bezoek gehad van Anouk en Sophie!! We zijn 1 dag in London geweest ( voornamelijk Oxford street gezien haha) en daarna mee naar Chichester hier zijn we 's avonds op stap geweest en de dag erna heb ik ze een kleine tour door Chi gegeven, het was super gezellig! Die avond moesten ze helaas al weer gaan. Ik heb ze uitgezwaaid en heb daarna met Denise afgesproken ( die in London was voor een concert) en zijn we naar het hotel gegaan, de dag erna zijn we London weer in gegaan en hebben we onder andere Winterwonderland gezien in het Hyde park, erg mooi!


Sinterklaas hebben we met alle Nederlanders die hier zitten samen gevierd, ieder moest 3 cadeautjes van 3 pond kopen en hier deden we dan een spelletje mee. Het was heel gezellig en ik had uiteindelijk een mooi armbandje en een spelletje. Sinterklaasavond heb ik via skype met thuis meegevierd, dit was leuk om te zien maar op zo'n moment is het moeilijker omdat je er niet bij kan zijn. Mama had me de week erna wel n lief pakketje met cadeautjes opgestuurd! Met potpouri die lekker ruikt, een chocoladeletter en gevulde speculaas, hmmm!


Helaas blijven niet alle leuke mensen die op Chichester College zitten een heel jaar, dus ik heb al afscheid moeten nemen van verschillende topmensen! Giorgio mijn Italiaanse maatje in de klas en Jiwon, Jasmijn en Florien. Ik hoop een keer naar Rome op vakantie te kunnen gaan om Giorgio te bezoeken en Jasmijn en Florien zie ik vast nog wel als ik weer terug ben!


In de kerstvakantie ben ik 1 week naar huis gegaan. Op donderdag vloog ik (in mn eentje) van Gatwick naar Schiphol, ging allemaal hardstikke goed en geen vertraging. Vrijdags ben ik uiteten geweest met Colinda, Anouk en Sophie bij Nagoya in Bladel. Super lekker Japans eten! Het was erg gezellig en het voelde alsof de afgelopen 4 maanden niet eens gebeurd waren haha! Zaterdags ging ik met ons pap, mam, Mart, Guus, Morgan, Ria, Peter, Judith, Ruud, Marloes en lastminute Merel op vakantie naar Veysonnaz in Zwisterland. Heb veel geknuffeld, lekker gegeten, een gezellige kerst gehad en veel spelletjes gespeeld. Heb erg genoten van dit weekje weer bij paps en mams. Zaterdags gingen we weer naar Nederland en Zondag heb ik bij de Zwaan in Hilvarenbeek gelunched met Nina, Imke, Lisa en Lisanne. Ook weer erg lekker en gezellig! Maandag ging ik met goed gevulde koffers weer terug naar Engeland om daar NYE te vieren in London!


Dit was super mooi! We hebben met Loïs, Joukje, Denise en haar vriendin Vera het vuurwerk bij de London eye gekeken. Super druk, niet koud en zeker de moeite waard!! Daarna hadden we nog kaartjes voor een feest in club XOYO maar dat was niet zo'n groot succes. Om half 7 hadden we de trein terug naar Chichester en om 11 uur waren we thuis, waarna iedereen de hele dag heeft geslapen. Verder heb ik in de vakantie niet veel bijzonders mee gedaan. De maandag voor school begon hebben we met de Nederlanders nog een kopje thee scone genuttigd in het stadje om weer bij te kletsen en dinsdag begon school weer. Hier was ik stiekem toch wel blij mee, zolang alleen en niks doen is ook maar saai.


Nou dat was het dan wel weer, ik zal proberen regelmatiger te schrijven en jullie op de hoogte houden.


Hugs and kisses! Irene

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!